Kampania promocyjna z wykorzystaniem gadżetów reklamowych może  przybierać różne formy w zależności od celów. Firma wchodząca dopiero na rynek za główny cel kampanii uzna zapewne utrwalenie nowej marki w świadomości klientów. Przedsiębiorstwo działające w danej branży od...

Strategia marketingowa pozwala skutecznie, krok po kroku budować markę i kształtować wizerunek firmy. Dlatego tak ważne jest, aby posiadała ją każda firma, bez względu na to, czy jest to kilkuosobowe przedsiębiorstwo, czy wielka korporacja. Strategia marketingowa określa nasze mocne i...

Wizerunek naszej firmy, czyli sposób, w jaki jest ona postrzegana przez otoczenie zależy od wielu czynników. Jednym z nich są podjęte przez nas działania promocyjne. Marketingowcy w kampaniach reklamowych bardzo często sięgają po gadżety reklamowe, czyli upominki rozdawane klientom i...

Dopracowany, spójny i konsekwentnie stosowany system identyfikacji wizualnej firmy to jeden z elementów wpływających na budowanie pozytywnych relacji z otoczeniem, zarówno kontrahentami, jak i klientami firmy. To solidna podstawa, na której można budować działania promocyjne. Za sprawą...

Doskonałym sposobem na promocje firmy są gadżety rozdawane klientom. Nie tylko podnoszą one atrakcyjność danej marki czy produktu, pozwalają również budować pozytywne zaplecze biznesowe. Każde przedsiębiorstwo działa przecież w określonym otoczeniu. Od relacji z klientami, ale i...

Dotarcie do klientów z informacją o naszej firmie, oferowanym asortymencie produktów czy świadczonych usługach wcale nie jest dzisiaj proste. Potencjalni klienci uodpornili się na przekaz reklamowy, który płynie do nich z radia czy telewizji. Tymczasem konkurencja nie śpi. Czy istnieje...

Firmy podejmują dziś rozmaite działania marketingowe, aby trafić ze swoją ofertą do potencjalnych klientów. Reklama telewizyjna, radiowa, coraz popularniejsza promocja na portalach społecznościach czy forach dyskusyjnych to tylko jedne z wielu przykładów. Istnieje jednak jeden rodzaj...